PLA D’OBERTURA DEL CFA VALLS

1. MARC NORMATIU
  • Pla d’Obertura de centres educatius en fase 2 de desescalada en la finalització del curs 2019-2020 i per a l’organització i funcionament dels centres i els estudis del curs 2020-2021.
  • Instruccions per a l’organització de l’obertura dels centres educatius.
  • El retorn al centre per part dels alumnes és voluntari.
  • Aquest pla d’obertura és complementari de l’acció educativa telemàtica tal i com s’està portant a terme fins al final del curs.
  • L’activitat docent general continuarà en format telemàtic fins al 19 de juny i l’acompanyament als alumnes d’accés a cicles i universitat fins que vagin a proves.
  • Es fa constar explícitament que es garanteixen totes les mesures de seguretat establertes.
  1. DIAGNOSI I PREVISIONS

2.1 Alumnat del nostre centre

D’acord amb els informes dels tutors i de tot el professorat del claustre la previsió és:

• En el cas dels alumnes de GES 2 prioritzarem les activitats d’orientació.
  • Els nostres alumnes no han manifestat interès per l’acció educativa presencial: estan acabant les activitats competencials que estaven programades per al tercer trimestre i l’avaluació serà el 8 de juny, com estava previst en el calendari d’inici de curs.
  • En la resta de nivells, l’atenció personalitzada la portarà a terme el tutor o tutora.

2.2 Disponibilitat de professionals

En base a la declaració responsable i les actuacions posteriors per part del Departament d’Educació, s’ha identificat el nombre de personal que podrà participar en les activitats presencials.

El nombre de personal que pot fer atenció presencial al centre és:

• 7 docents
  • 1 administrativa

2.3  Previsió d’alumnat que assistiran presencialment al centre

S’ha contactat amb l’alumnat a través dels tutors mitjançant grups de telegram, whatsapp i a través del contacte telefònic i la diagnosi realitzada és que es preveuen les següents actuacions:

ACTIVITAT NIVELL OBSERVACIONS
ATENCIÓ PERSONALITZADA A tots els nivells però sobretot en els nivells que acaben cicles (GES 2, Accés a cicles, i Accés a la universitat)
ATENCIÓ AMB ELS ALUMNES “DESCONNECTATS” En tots els nivells

2.4 Disponibilitat d’espais

El centre destinarà les següents dependències per a desenvolupar les activitats abans esmentades:

DEPENDÈNCIA SUPERFÍCIE OBSERVACIONS
Aula 1

4,15 m  x  7,5 m Majoritàriament en aquesta aula perquè és la que exigeix menys trànsit per dins del centre.
Aula 2 4,5 m  x 7,94 m Només si cal.

2.5 Organització de l’orientació presencial

El nombre d’alumnes dels nivells previstos pel Departament d’Educació que assistirà presencialment al centre:

CALENDARI DE JUNY

D’11 h a 12 h

De 12 h a 13 h

2.6 Mesures preventives en l’atenció personalitzada

Prendrem totes les mesures de seguretat establertes pel Departament.

• Tothom que accedeixi al centre haurà de portar mascareta i fer ús del gel hidroalcohòlic que els facilitarem.
  • Les entrades al centre seran esglaonades i sense acompanyants. Les excepcions a aquesta mesura seran:
  • Els menors d’edat, que hauran d’anar acompanyats amb un progenitor o tutor.
  • Les persones que necessitin intèrpret.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *