Els ensenyaments d’informàtica tenen com a objectiu facilitar l’adquisició de la competència digital, entesa com la combinació de coneixements, habilitats i actituds en l’àmbit de les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) per desenvolupar-se en la societat actual.
Al nostre centre oferim els nivells COMPETIC 1 i COMPETIC 2, adreçats a persones que ja tenen uns coneixements bàsics del funcionament de l’ordinador i que volen aprofundir en les competències digitals.
Oferta de Nivells i Equivalències
-
COMPETIC 1 (Equival al certificat ACTIC Bàsic) Treballa les tres competències següents del nivell bàsic de l’ACTIC:
-
Tractament de la informació numèrica.
-
Tractament de la informació gràfica, sonora i de la imatge en moviment.
-
Cultura, participació i civisme digital.
-
-
COMPETIC 2 (Equival al certificat ACTIC Mitjà) Treballa les vuit competències del nivell mitjà de l’ACTIC:
-
Cultura, participació i civisme digital.
-
Tecnologia digital, ús de l’ordinador i del sistema operatiu.
-
Navegació i comunicació en el món digital.
-
Tractament de la informació escrita.
-
Tractament de la informació gràfica, sonora i de la imatge en moviment.
-
Tractament de la informació numèrica.
-
Tractament de les dades.
-
Presentació de continguts.
-
Accés Poden accedir a aquests estudis les persones més grans de 18 anys i les que els compleixen durant l’any natural en què s’inicia la formació. (Nota: Si l’alumnat no té una acreditació prèvia, el centre pot valorar el nivell més adequat per a la seva matrícula).
Acreditació de Certificats Cada nivell superat dona dret a un certificat acreditatiu oficial de la Generalitat de Catalunya que equival directament al certificat ACTIC corresponent (Bàsic o Mitjà) i que computa com a mèrit en els processos selectius i oposicions de l’Administració pública.

