Xerrada “Maleta de les famílies” alumnes 3r i 4t d’ESO

Xerrada d’Orientació educativa i laboral “La Maleta de les Famílies” que realitzarem el proper dimarts 19 de desembre de 18:00 a 19:30 h., en col·laboració amb la Diputació de Barcelona i l’Ajuntament de Canet de Mar.
En aquesta xerrada us presentarem les accions d’orientació que aquest curs es portaran a terme al nostre centre amb els alumnes de 3r i 4t d’ESO, així com els recursos del municipi.
La part central de la xerrada tractarà de manera dinàmica i participativa els següents temes:
  • Com reconèixer els factors que afecten a la família, davant la tria d’itinerari dels nostres fills i filles
  • Escoltar i dialogar per ajudar als nostres fills i filles a identificar les seves motivacions, capacitats, habilitats, interessos…
  • Itineraris formatius i professionalitzadors al llarg de la vida.