Biblioteca

Per al bon funcionament de la biblioteca cal tenir en compte les normes següents:

• La biblioteca del centre és un lloc per treballar-hi (individualment i en grups reduïts) i només pot ser utilitzada com a tal. Cal anar-hi, doncs, a consultar llibres, a estudiar o a fer-hi els deures, mai a passar l’estona.
  • Per utilitzar la biblioteca cal mantenir-hi silenci o enraonar amb veu baixa, respectant el treball i la concentració dels altres. La professora responsable de l’espai podrà prohibir-ne l’ús als alumnes que no respectin aquesta norma bàsica.
  •   A la biblioteca no s’hi pot menjar ni beure res.
  • Cal deixar, després d’haver-los fet servir, els llibres damunt la taula de la professora , mai als prestatges.
  •   Els llibres no es poden subratllar ni escriure-hi res.
  • Cada alumne/a pot endur-se d’un a tres llibres en préstec, durant tres setmanes. Després d’aquest temps es pot demanar una pròrroga i la professora responsable de la biblioteca qui la hi concedeix.
  • Cal retornar els llibres puntualment. Si no es respecta el termini establert, se sancionarà l’alumne/a.
  • No es pot treure cap llibre de la biblioteca sense que ho sàpiga la professora responsable de l’espai. Cal fer sempre el préstec establert en la normativa.
  • Les obres de consulta (atles, diccionaris, enciclopèdies i llibres de text) estan excloses del préstec.