Assistència i puntualitat

• L’assistència a classe és obligatòria. Cal comunicar les faltes d’assistència utilitzant el formulari
  • Per al bon funcionament de les activitats del centre, cal que la puntualitat sigui respectada rigorosament per tothom.
  • Un cop començada la classe, els/les alumnes no poden entrar-hi sense l’autorització expressa de/la professor/a. Aquesta absència es comptabilitzarà com a falta d’assistència. En aquest cas, no poden quedar-se als passadissos, sinó que han de presentar-se al professorat de guàrdia, el qual els indicarà el llocs on han d’estar.
  • La reiteració de retards serà considerada motiu de sanció.
  • Es consideren faltes injustificades les de puntualitat i aquelles que no han estat justificades al cap d’una setmana de la reincorporació a les classes.
  • L’hora d’inici de les classes són les 8:15 h del matí. En aquesta hora d’entrada, el portal s’obrirà 5 minuts abans de l’hora i es tancarà a l’hora en punt. El professorat de guàrdia atendrà a l’alumnat que arribi tard i l’acompanyarà a una aula específica.
  • Restarà a criteri del professorat de guàrdia si es pot incorporar a l’aula l’alumnat que arriba tard i que porta un justificant.
  • El centre comunicarà a les famílies els retards i les absències de l’alumnat.
  • En el cas de l’alumne/a que arribi tard a l’aula, quedarà a criteri del professor/a si entra o no. Si pot entrar, s’anotarà a l’aplicatiu de Tutoria. Si es considera que l’alumne ha de ser expulsat, es farà el full corresponent i anirà a la sala de guàrdies.