Entrades i sortides

• L’alumnat d’ESO, Batxillerat i CF començarà les classes a les 8:15 h i les acabarà a les 14:45 h.
  • El portal d’entrada i sortida per a tot l’alumnat del centre és el del carrer Pla de l’Estany, al costa de l’aparcament de vehicles.
  • El portal romandrà sempre tancat i només s’obrirà per a l’entrada del professorat, visites, proveïdors i alumnat en casos concrets.
  • L’alumnat ha de restar en el centre durant tot l’horari lectiu i cap alumne/a podrà sortir-ne. Si s’ha de sortir abans de les 14:45 h, haurà de ser amb una justificació signada per la família o bé si algun membre adult de la família es persona al centre.
  • En cas d’indisposició d’un alumne/a durant l’horari lectiu, el centre trucarà a la família perquè el vingui a recollir.
  • Si falta un professor/a l’alumnat no pot sortir del centre. Únicament podrà fer-ho l’alumnat de Batxillerat, amb l’autorització prèvia de la família, sempre que es tracti de la primera o darrera hora de classe, amb el vist-i-plau de Direcció.
  • Les classes tenen una durada de 60 minuts. Sonarà un timbre per indicar l’hora, però és el professor/a corresponent qui donarà la classe per finalitzada.