Convivència i clima educatiu

CONVIVÈNCIA

Per aconseguir una bona convivència s’ha de tractar tothom amb respecte i correcció, la convivència s’ha de basar en el respecte mutu entre les persones.

• Cal començar les classes puntualment. L’alumne/a que arribi tard haurà de presentar un justificant de la família.
  • Totes les faltes d’assistència han de ser comunicades per escrit per la família.
  • En cas de malaltia és convenient que s’avisi telefònicament al centre.
  • Les sortides del centre dins l’horari escolar hauran de ser autoritzades per la família.
  • Dels retards i faltes d’assistència, l’institut n’informarà a la família.
  • No es pot sortir de classe sense permís del professora/a.
  • Cal tenir cura de les instal·lacions, mobiliari i material del centre.
  • Els desperfectes ocasionats per mal ús o negligència aniran a càrrec de la família de l’alumnat.
  • Durant l’esbarjo, cal jugar amb cura per evitar incidents i accidents. Tanmateix cal respectar els arbres i el mobiliari del pati.
  • En acabar la jornada, l’alumnat ha de deixar l’aula endreçada i la cadira damunt la taula.
  • Al centre no es poden menjar llaminadures ni xiclets. L’esmorzar (saludable) es menjarà al pati.
  • Cal garantir els hàbits d’higiene i vestir indumentària adequada per l’activitat docent. Després d’Educació Física cal dutxar-se i canviar-se de roba.