Inici de curs 2017-18

Inici de les classes, dijous 14 de setembre a les 8:15h
Reunions adreçades a pares i mares d’alumnat:
dc 6 set, 19h, 1 ESO
dj 7 set, 19h: Aula Oberta, 20h: 2 ESO
dv 8 set,19h: 1 Cicle, 20h: 2 Cicle
dm 12 set,19h: 3 ESO, 20h: 4 ESO
dc 13… Llegeix més»

Matrícula estudis postobligatoris

Calendari i horari
-dimarts 4 de juliol a les 10h 1r de Batxillerat
-dimecres 5 de juliol de 9 a 14h, 2n de Batxillerat
-dijous 6 de juliol de 9 a 14h, 1r de CF Activitats Comercials
-divendres 7 de juliol de 9 a 14h,2n de CF Activitats Comercials

Activitat Erasmus+

Avui dilluns, al parc de Les Mèlies, un grup d’alumnes de 2nESO de l’Institut de Vilafant han organitzat un taller de manualitats per nens i nenes de 5 a 10 anys del CEIP Sol i Vent. El taller forma part dels treballs finals del projecte… Llegeix més»

Dia mundial sense tabac.

El Consell Comarcal de l’Alt Empordà, des de l’any 2002, ha organitzat un Concurs Comarcal de Cartells, convocat entre els alumnes de tots els instituts de la Comarca fent ressó dels diferents lemes que l’OMS proposa per promoure que les qüestions relatives al tabac es… Llegeix més»

English Time

Els alumnes de 2n d’ESO han participat a la Masterclass de l’English Time, projecte intercentres que consisteix a fer una hora a la setmana d’un mínim de dues matèries no lingüístiques en anglès. Al llarg del matí han realitzat diversos tallers preparats pel grup de… Llegeix més»

Graduació 2 BAT

Acte de graduació de la 1a promoció de Batxillerat. ….deixareu l’institut però l’institut no us deixa, formeu part de la seva història……….no oblideu el vostre institut, Max Aub va escriure ” s’és d’on s’ha fet el Batxillerat”
Llegeix més»