Holocaust, Mauthausen

Seguint els passos dels exiliats republicans espanyols hem arribat al camp d’extermini nazi a Mathausen on foren deportats milers de persones i on unes 120000 hi van perdre la vida. D’entre aquests, tenim documentats 43 alt empordanesos, als quals en col·laboració amb l’alcalde de Gusen-Sant… Llegeix més»

Erasmus+

Els alumnes de tercer d’ESO de l’Ins de Vilafant han viatjat a Polòlia, a la ciutat de Szczecin, en el marc d’un projecte europeu Erasmus+ anomenat I-Youth, joves per la innovació. Han estat treballant durant una setmana amb alumnes de diferents institucions d’arreu d’Europa: Grècia,… Llegeix més»

Holocaust, Harteim

Sota una intensa nevada, els alumnes de 1r BAT han visitat el Castell de Harteim, un dels sis centres d’eutanàsia nazi dins del viatge organitzat pel grup Memòria històrica, holocaust, exili i deportació.

Holocaust, viatge a Dachau i Munic

El grup de treball exili, Deportació i Holocaust, que enguany agrupa a 4 instituts de l’Alt Empordà, ha organitzat un viatge als camps de concentració i extermini nazis per alumnat de 1r BAT. Visitem Dachau i Munic. Llegeix més»

DITMAE

Dissabte transfronterer de les Matemàtiques, enhorabona als guanyadors en categoria “el camí més curt i estratègies per trobar-lo”, Ferran Baraut i Yago Ayllon.

Activitat al MUME

29 de gener, dia Internacional de Commemoració en Memòria de les Víctimes de l’Holocaust, els alumnes de 1r de BAT ha visitat el MUME a La Jonquera per assistir a una ponència a càrrec de la Sra. Dory Sontheimer, autoa del… Llegeix més»