Visita a l’exposició: Nazis i feixistes l’ocupació simbòlica de Barcelona ( 1939-1945)

L’alumnat de 3r d’ESO  com a cloenda de la SA_ 304 Identitats ha anat  al castell de Montjuïc a veure l’exposició: Nazis i feixistes, l’ocupació simbòlica de Barcelona (1939-1945). La Mireia Capdevila, comissària de l’exposició i autora del llibre  ha explicat l’exposició a l’alumnat. Aquesta sortida forma part del conveni de col.laboració que té l’institut amb la Fundació Pi Sunyer i amb  l’Arxiu Municipal Contemporani de Barcelona.

Els nazis a Barcelona