Re-llegint

rellegint-afa@institutviladomat.cat

El curs 2017-2018 vam engegar el Servei Re-llegint, “un fons comú” amb els llibres de lectura obligatòria del centre, un sistema de préstec i re-utilització d’aquests llibres. Aquest servei està gestionat per l’Afa, per tant, cal ser socis per gaudir-ne.

Què és?
Sistema de préstec i re-utilització dels llibres de lectura obligatòria.

A qui va adreçat?
A totes les famílies de l’ESO de l’Institut Viladomat, sòcies de l’AFA.

Com funciona?
Amb una quota única de 30€ per alumne/a, tens tots els llibres de català i castellà de lectura obligatòria per tots els cursos de l’ESO.

La participació en aquest servei és voluntària, comporta una aportació econòmica inicial única (quota de participació) de 30€ per alumne/a que garanteix l’ús en modalitat de préstec de tots els llibres de català i castellà de lectura obligatòria des de primer fins a quart d’ESO. Per tant, cal inscriure-s’hi expressament mitjançant el formulari adjunt.

La sol·licitud d’alta s’haurà de presentar abans del 30 de setembre, omplint l’apartat corresponent al formulari d’alta de soci/a de l’AFA, a fi de poder adquirir els llibres del vostre fill/filla. La quota del servei de Re-llegint es passarà com a rebut domiciliat al compte bancari indicat durant el mes de febrer.