Pla d’Impuls de les llengües Estrangeres

El nostre centre participa en el Pla Integrat de Llengües Estrangeres (PILE) promogut pel Departament d’Ensenyament. Dins s’aquest pla, els darrers cursos hem endegat diferents iniciatives per tal millorar el nivell d’anglès i de francès dels nostres alumnes.

Desdoblaments a l’ESO i el Batxillerat per facilitar la pràctica de l’anglès oral.

Participació en concursos: ”Big Challenge” (concurs nacional) i THE FONIX.

Introducció de l’anglès en d’altres matèries.

Un grup de professors d’anglès i d’altres assignatures s’estan formant per tal d’augmentar el nombre d’assignatures que faran ús de l’anglès a les classes ordinàries.

Optativa a 1r d’ESO d’introducció a la llengua i cultura franceses.

A partir de 2n d’ESO, els alumnes poden optar a cursar francès com a segona llengua estrangera (compromís de continuïtat fins a 4t d’ESO).

Sortides a alguna ciutat Francesa per treballar i consolidar l’aprenentatge de la llengua.

Increment del nombre de grups de francès per tal de donar resposta a la gran quantitat d’alumnes que el volen cursar.