Visita de l’institut Robert Dannemann Schule (Alemanya)

El passat 11 de maig, ens va visitar un grup d’alumnes de 14-15 anys de l’institut Robert Dannemann. Aquests alumnes estudien espanyol com a 2a llengua estrangera i van venir a Calella per fer un viatge cultural, visitant diferents ciutats catalanes. Amb alguns alumnes de 3r d’ESO van compartir unes hores en les quals van tenir oportunitat d’intercanviar experiències sobre els sistemes educatius de cada país i ensenyar alguns llocs d’interès de Calella. Per concloure aquesta trobada, vam poder gaudir d’un petit refrigeri a la sala VIP del centre gràcies als alumnes de cicles formatius de cuina, serveis de restauració i pastisseria.

Visita alemanys 01

Visita alemanys 02