El nou fotoreclam (photocall) per al Carnestoltes 2018

Enguany, el tema escollit per al Carnestoltes 2018 és “Els éssers fantàstics”. Per això, alumnes i professors voluntaris s’han esforçat per a tenir a punt per a vosaltres un nou fotoreclam (photocall) per tal que pugueu fer tantes fotos com vulgueu. Recordeu que per a participar al concurs cal que les pengeu al vostre Instagram i les etiqueteu amb el hastag #insbisbesivilla. A més a més, el Pispe Sivilla ha tornat amb un vestuari renovat i més fantàstic que mai. Fins i tot li han crescut unes ales i una banya d’unicorn!

Si, a més a més, us agrada ballar, en aquest enllaç podeu veure un tutorial de la coreografia d’aquest any, la qual es ballarà diverses vegades durant la rua.

Apa, apreneu-vos bé el ball i no espereu més per venir a fer-vos les fotos tal com han fet aquests alumnes d’E1B.