CURS 18-19: OFERTA 4 GRUPS DE 1R. D’ESO

PORTES OBERTES, 12 DE MARÇ DE 2018, A LES 17.30H

Projecte l’Amic Gran 3r ESO

Avui l’alumnat de 3r d’ESO, de forma voluntària, ha engegat amb il.lusió un projecte nou anomenat “l’amic gran”, que va dirigit a l’alumnat de 1r d’ESO.

L’objectiu és afavorir l’acollida i l’acompanyament durant el curs d’algun alumnat de primer curs.

Els voluntaris i voluntàries s’ofereixen per ajudar l’alumnat nou en els estudis, en la resolució de petits conflictes, en aclarir dubtes que tinguin sobre les normes del centre….

En definitiva, aquest projecte pretén desenvolupar actituds i habilitats de relació positiva i així millorar la convivència al centre.

Taller primers auxilis 4 ESO

Avui l’alumnat  de 4t d’ESO ha fet un taller de primers auxilis.  L’objectiu principal d’aquest taller és donar a l’alumnat nocions bàsiques sobre l’actuació en casos d’emergència, ja sigui per malaltia o accident. El mètode didàctic principal ha estat demostratiu: s’han exposat uns continguts i simultàniament s’han portat a la pràctica algunes activitats. En aquest taller l’alumnat ha pogut treballar la competència científic-tecnològica i ,així mateix, la competència social.

Competències Bàsiques 4t ESO

L’alumnat de 4t d’ESO, està fent avui, 6 de febrer i demà les proves de competències bàsiques, proves que es passen a tot l’alumnat de Catalunya.

S’avaluaran les competències i els coneixements bàsics que l’alumnat ha d’haver adquirit en llengua catalana, llengua castellana, llengua estrangera (anglès, francès i alemany), en matemàtiques i en l’àmbit cientifico-tecnològic.

Els resultats, juntament amb els de les altres avaluacions de què disposi el centre, es tindran en compte per valorar si l’alumnat ha assolit els objectius de l’etapa, tot i que no determinaran la superació del curs ni de l’etapa. Aquestes decisions corresponen al centre educatiu.

Sortida teatre 2n ESO

Avui, l’alumnat de 2n d’ESO han anat al teatre del Centre Catòlic de Sants a veure una adaptació de les Novelas Ejemplares de Cervantes que ha fet la companyia Teatro de los Caminos.

Al final de l’obra, els mateixos actors han conversat amb l’alumnat sobre l’adaptació.

En general, l’obra ha agradat força i els alumnes han pogut conèixer Cervantes i la seva obra des d’una òptica molt creativa.

Concurs de portes de Nadal

Durant aquests últims dies l’alumnat ha decorat les portes de les seves aules amb motius nadalencs.

A primer d’ESO la temàtica que han escollit han estat els bons desitjos i han elaborat un calendari d’advent, a segon d’ESO han dissenyat unes portes amb els personatges típics d’aquestes festes, a tercer d’ESO han triat el món del còmic per guarnir les portes i finalment a quart d’ESO les han ambientat en la ciutat de Londres.

Educació viària 1r ESO

Durant aquesta setmana la policia local de Sant Andreu de la Barca, realitza unes xerrades d’educació viària als grups de 1r d’ESO.

Aquestes xerrades van orientades a transmetre coneixements vinculats a la seguretat viària, posant el focus en la prevenció i la responsabilitat.

Sortida 3r ESO, Fundació Alícia

L’alumnat de 3r d’ESO ha anat a Sant Fruitos de Bages a fer duess acitvitats: fenòmens a la carta a la Fundació Alícia i visita al monastrir Sant Benet.

Activitats relacionades amb les asignaturas de ciències naturals i ciències socials.

L’objectiu és apropar l’alumnat als fenòmens culinaris des d’un punt de vista científic; conèixer la història social de l’edat mitjana del monestir i l’entorn del Món St. Benet.

Encants de moda

El 22 de desembre l’alumnat d’economia,  que estem compromesos amb l’estalvi i la protecció del Medi Ambient, farem uns Encants de Moda. (Vendrem peces de vestir).

Vine a veure’ns!!! Per pocs diners podràs trobar autèntiques gangues.

Sortida potabilitzadora 4t ESO

Avui l’alumnat de 4t d’ESO, de les matèries de física i química i de tecnologia, ha visitat l’estació de tractament d’aigua potable.

On es potabilitza l’aigua que des del riu Llobregat ens arriba a l’aixeta de casa nostra. Seguim el recorregut de l’aigua i veiem els tractaments físics i químics a que és sotmesa, des de que és captada fins que està llesta per ser distribuïda.