Concurs de Fotografia i Salut

Des del Departament de Salut Pública de l’ajuntament de Sant Andreu de la Barca, s’ha organitzat el concurs: Fotografia i Salut.

El nostre centre ha tingut 3 guanyadors, els felicitem!

1r premi: Alejandro Jiménez

3r premi: Arnold Sánchez

4t i 5è premi: Francisco Ruiz Fernández

L’acte d’entrega de premis, per part de l’alcalde, ha estat avui, 29 de juny a l’ajuntament.

Bones vacances d’estiu 2018!

Us desitgem a tots i a totes, molt bones i merescudes vacances d’estiu. No oblideu també destinar alguna estona per llegir i fer la feina d’estiu voluntària: Feines d’estiu

Per tal de valorar la satisfacció de les famílies, respecte el curs que ara acabem, us demanem que ompliu la següent enquesta, molt breu:

L’alumnat que ha suspès alguna matèria, recordeu que heu de fer la feina obligatòria per presentar-la el dia de l’examen de setembre:

Recollida de butlletins de notes de setembre i reclamacions, dia 6 de setembre a les 13h.

El dia 10 de setembre farem arribar per correu electrònic la distribució de grups i l’horari del primer dia, 12 de setembre.

bones vacances

Respecte el material, recordeu que el centre proporcionarà la carpeta classificadora i l’agenda a l’alumnat que ha pagat la quota obligatòria de material. Només necessiteu portar fulls DIN A-4, estoig i els llibres corresponents pel primer dia.

Jornada intercanvi esportiu 2n ESO > 6è EP

Aquest matí l’alumnat de 2n d’ESO ha fet un intercanvi esportiu amb l’alumnat de 6è d’educació primària de l’escola Àngel Guimerà.

L’alumnat d’ESO ha preparat tota una sèrie d’estacions, per les qual anava passant l’alumnat de primària, practicant diferents esports i jocs.

D’aquesta forma l’alumnat de l’escola, que està a punt d’acabar l’etapa d’educació primària, estableix vincles amb l’institut.

Per concloure la jornada, tot l’alumnat ha rebut un clauer commemoratiu.

Geometria 3r ESO

Una part de l’alumnat de 3r d’ESO, aprofitant els coneixements adquirits de geometria, s’han acomiadat dels seus companys i companyes, construint i regalant-se una capsa on dintre han ficat unes xuxes.

Ha estat molt emotiu. Bones vacances nois i noies!!!

Calendari curs 2018-2019

Segons l’ordre del Departament d’Ensenyament, juntament amb els festius de lliure disposició, acordats pels centres del municipi.

El calendari escolar per al proper curs, 2018-2019 serà:

També el podeu trobar a la capçalera de la web, clicant a sobre de la icona corresponent de la part superior dreta.

English Challenges

L’alumnat de diferents cursos de l’ESO, ha gaudit d’unes activitats diferents a la classe d’anglès. Ha jugat i han demostrat les seves habilitats de forma cooperativa i a contrarellotge.

Han fet servir l’anglès en un ambient diferent de la classe habitual i de forma lúdica, treballant la comprensió oral i el llenguatge de les instruccions per tal de poder dur a terme les tasques proposades per les seves professores.

Xerrada tabac, 2n ESO

Avui, l’alumnat de 2n d’ESO ha assistit a una xerrada sobre el tabac que ens han ofert dues infermeres de l’ambulatori.

L’alumnat ha participat molt activament i ha pogut fer preguntes i resoldre dubtes sobre el tabac. Aquesta és una xerrada organitzada pel departament de salut pública de l’ajuntament de Sant Andreu de la Barca.

Funny Day 3r ESO

L’alumnat de 5è de primària, de les escoles: Àngel Guimerà, Joan Maragall  i J.J. Ortiz  han gaudit aquest  matí  d’una  jornada lúdica  i  lingüística  amb l’alumnat de 3r d’ESO de l’institut Sant  Andreu.

Han compartit  jocs  i altres activitats en anglès.

Calendari tancament de curs

Us informem, que les classes fins al 20 de juny seguiran amb el seu horari habitual, dins de les quals es faran les proves d’avaluació i recuperacions corresponents.

Cada docent informarà a l’alumnat corresponent, sobre les possibles proves de recuperació que hagi de fer, així com dels dies d’aquestes proves.

Us adjuntem un document, on podeu consultar la resta de dates significatives, corresponents a confirmació de plaça i pagament de material, sortida final de curs, últim dia de classes, graduació de 4t d’ESO i lliurament de butlletins de notes:

Lliurament premis Ficcions 2018

Ahir a la tarda vam assistir a la recollida de premis del concurs Ficcions, organitzat per la fundació AMIC.

A l’acte, celebrat a la Pedrera, les nostres alumnes Emma Villarejo i Aitana Sànchez van recollir els seus diplomes de finalistes d’Honor i vam gaudir de les intervencions de Pau Vila (membre del jurat) i Jordi Sierra i Fabra (escriptor d’un dels llibres de lectura d’aquest any). Felicitats!

Xerrada Fundació TRACE

L’alumnat de 4t d’ESO ha participat en una xerrada sobre les consequències dels accidents de trànsit al Teatre Núria Espert.

Han participat de forma activa interactuant amb els membres representants de la fundació TRACE i persones que han estat directament implicades en accidents com a causants o víctimes i s’han concienciat de la repercussió que això pot tenir a les nostres vides. Aquest alumnat serà l’encarregat de transmetre el que han après avui a la resta dels seus companys i companyes.

Premi proves Cangur

Ahir, dimarts 15 de maig, va tenir joc al Teatre Poliorama de Barcelona l’acte d’ entrega de premis de la Prova Cangur 2018 que atorga la Societat Catalana de Matemàtiques.

El nostre alumne, José Ángel Conde Mateos, de 3r d’ ESO, va obtenir un premi de categoria B en el seu nivell, concretament la posició 10a de Catalunya. Enhorabona, José Ángel!

Reunió famílies 3r ESO

El dilluns, 14 de maig, hem fet la reunió de famílies de 3r d’ESO, per tractar els següents temes:

• Orientació acadèmica
  • Optatives de 4t d’ESO
  • Viatge Final d’estudis de 4t d’ESO

Adjuntem la presentació exposada a les famílies: