Mail de consergeria

Us informem, que hem habilitat un mail de comunicació amb la consergeria de l’institut, donat que en moltes ocasions la línia telefònica està saturada o bé s’estan realitzant altres tasques i no és possible atendre totes les trucades.

Aquest mail el podeu fer servir per:

• Comunicar el retard o la falta d’assistència al centre dels vostres fills i filles
  • Sol·licitar una entrevista amb el tutor/a orientador/a
  • Qualsevol altra consulta al centre

El mail és: consergeria@institutsantandreu.com

Concurs portades de dossier de català

Els alumnes de l’assignatura de Llengua catalana han participat en un petit concurs de creació de portades de dossier.

Els guanyadors han estat: Leyre González, Oriol Lozano, Natalia Ramos i Laura de las Heras.

L’enhorabona!

Reunions de tutoria d’inici de curs

A l’atenció de les famílies:

• Us convoquem a les reunions de tutoria d’inici de curs, que es faran a les aules respectives dels vostres fills i les vostres filles:

DILLUNS, 8 D’OCTUBRE DE 2018, A LES 17H.

Recordem que aquestes reunions són pels pares i les mares, no podeu venir acompanyats de l’alumnat.

L’entrada a les reunions es farà per la porta d’entrada de l’alumnat (porta de barrots del costat del pavelló).

Optatives curs 2018-2019

L’alumnat de 1r i 2n d’ESO, té una franja d’optatives trimestral, de 2 hores setmanals.

Segons la tria de l’alumnat, s’ha assignat un número aleatori, de l’1 al 120 i en base a aquest ordre aleatori s’ha començat a distribuir l’alumnat, tenint en compte les seves peticions.

Podeu consultar l’adjudicació, dels dos cursos i tots els trimestres, al taulell d’anuncis de la web:

Les optatives començaran la propera setmana, dilluns 17 de setembre de 2018.

Concurs de Fotografia i Salut

Des del Departament de Salut Pública de l’ajuntament de Sant Andreu de la Barca, s’ha organitzat el concurs: Fotografia i Salut.

El nostre centre ha tingut 3 guanyadors, els felicitem!

1r premi: Alejandro Jiménez

3r premi: Arnold Sánchez

4t i 5è premi: Francisco Ruiz Fernández

L’acte d’entrega de premis, per part de l’alcalde, ha estat avui, 29 de juny a l’ajuntament.

Bones vacances d’estiu 2018!

Us desitgem a tots i a totes, molt bones i merescudes vacances d’estiu. No oblideu també destinar alguna estona per llegir i fer la feina d’estiu voluntària: Feines d’estiu

Per tal de valorar la satisfacció de les famílies, respecte el curs que ara acabem, us demanem que ompliu la següent enquesta, molt breu:

L’alumnat que ha suspès alguna matèria, recordeu que heu de fer la feina obligatòria per presentar-la el dia de l’examen de setembre:

Recollida de butlletins de notes de setembre i reclamacions, dia 6 de setembre a les 13h.

El dia 10 de setembre farem arribar per correu electrònic la distribució de grups i l’horari del primer dia, 12 de setembre.

bones vacances

Respecte el material, recordeu que el centre proporcionarà la carpeta classificadora i l’agenda a l’alumnat que ha pagat la quota obligatòria de material. Només necessiteu portar fulls DIN A-4, estoig i els llibres corresponents pel primer dia.

Jornada intercanvi esportiu 2n ESO > 6è EP

Aquest matí l’alumnat de 2n d’ESO ha fet un intercanvi esportiu amb l’alumnat de 6è d’educació primària de l’escola Àngel Guimerà.

L’alumnat d’ESO ha preparat tota una sèrie d’estacions, per les qual anava passant l’alumnat de primària, practicant diferents esports i jocs.

D’aquesta forma l’alumnat de l’escola, que està a punt d’acabar l’etapa d’educació primària, estableix vincles amb l’institut.

Per concloure la jornada, tot l’alumnat ha rebut un clauer commemoratiu.

Geometria 3r ESO

Una part de l’alumnat de 3r d’ESO, aprofitant els coneixements adquirits de geometria, s’han acomiadat dels seus companys i companyes, construint i regalant-se una capsa on dintre han ficat unes xuxes.

Ha estat molt emotiu. Bones vacances nois i noies!!!

Calendari curs 2018-2019

Segons l’ordre del Departament d’Ensenyament, juntament amb els festius de lliure disposició, acordats pels centres del municipi.

El calendari escolar per al proper curs, 2018-2019 serà:

També el podeu trobar a la capçalera de la web, clicant a sobre de la icona corresponent de la part superior dreta.

English Challenges

L’alumnat de diferents cursos de l’ESO, ha gaudit d’unes activitats diferents a la classe d’anglès. Ha jugat i han demostrat les seves habilitats de forma cooperativa i a contrarellotge.

Han fet servir l’anglès en un ambient diferent de la classe habitual i de forma lúdica, treballant la comprensió oral i el llenguatge de les instruccions per tal de poder dur a terme les tasques proposades per les seves professores.