Com funcionen els Calendaris?

Web

Els Calendaris són un instrument important per a l’organització de l’agenda de les famílies i dels alumnes, doncs s’hi detallen els esdeveniments futurs (sortides i activitats extraescolars, viatges, períodes festius), així com les dates dels exàmens i de lliurament de les activitats més destacades de cadascuna de les matèries.

Es pot accedir als calendaris fent clic a sobre del botó “Agenda” de la capçalera del Portal web de l’Institut (fletxa vermella) o des de la barra esquerra (cercle ombrejat vermell):

web2calendari

A la barra esquerra del Portal web hi ha l’accés directe a l’agenda dels cursos de 1r, 2n, 3r i 4t d’ESO (cercle ombrejat vermell). Just a sota apareix el mes en curs, on es poden visualitzar les activitats programades al conjunt del centre tot situant el cursor sobre el dia ombrejat. És possible canviar de mes amb les fletxedes de dreta i esquerra. A sota del calendari mensual apareixen automàticament els 7 esdeveniments programats més immediats:

calendari1

La informació que apareix a la barra lateral esquerra del Portal Web de l’Institut permet tenir una visió global dels esdeveniments més immediats que se succeiran en els propers dies, però s’aconsella entrar a l’espai “Agenda” clicant la icona que apareix a l’extrem superior dret del Portal web de l’institut, o directament al Calendari específic del curs que correspongui des de la barra lateral esquerra.

Per mitjà del botó “Agenda” de la capçalera del Portal web de centre és possible accedir a tots els calendaris als que famílies i alumnes hi tenen accés:

Calendari gral

Calendari general de Famílies

S’hi programen els esdeveniments que afecten a famílies i a alumnes de tot l’institut (períodes festius i de vacances, dates de recuperacions, activitats de centre, etc.). Aquí no apareixen els esdeveniments específics dels diferents cursos.

Calendari específic de 1r d’ESO

S’hi programen els esdeveniments que afecten en particular a les famílies i als alumnes de 1r d’ESO (exàmens, lliurament de treballs destacats, sortides i altres activitats extraescolars, treball de síntesi, etc.). En aquest calendari de 1r d’ESO també apareixen automàticament els esdeveniments del calendari general de Famílies, de manera que un alumne de 1r d’ESO pot consultar només el calendari específic del seu curs per a obtenir tota la informació que necessita. Cal tenir en compte, però, que en aquests calendaris no es programen totes les activitats d’aula (deures de casa, exercicis, etc.). És per això que és essencial que l’alumne disposi de la seva agenda escolar personal, la tingui convenientment actualitzada i tant l’alumne com les famílies la consultin regularment.

Calendari específic de 2n d’ESO

S’hi programen els esdeveniments que afecten en particular a les famílies i als alumnes de 2n d’ESO (exàmens, lliurament de treballs destacats, sortides i altres activitats extraescolars, treball de síntesi, etc.). En aquest calendari de 2n d’ESO també apareixen automàticament els esdeveniments del calendari general de Famílies, de manera que un alumne de 2n d’ESO pot consultar només el calendari específic de seu curs per a obtenir tota la informació que necessita. Cal tenir en compte, però, que en aquests calendaris no es programen totes les activitats d’aula (deures de casa, exercicis, etc.). És per això que és essencial que l’alumne disposi de la seva agenda escolar personal, la tingui convenientment actualitzada i tant l’alumne com les famílies la consultin regularment.

Calendari específic de 3r d’ESO

S’hi programen els esdeveniments que afecten en particular a les famílies i als alumnes de 3r d’ESO (exàmens, lliurament de treballs destacats, sortides i altres activitats extraescolars, treball de síntesi, etc.). En aquest calendari de 3r d’ESO també apareixen automàticament els esdeveniments del calendari general de Famílies, de manera que un alumne de 3r d’ESO pot consultar només el calendari específic de seu curs per a obtenir tota la informació que necessita. Cal tenir en compte, però, que en aquests calendaris no es programen totes les activitats d’aula (deures de casa, exercicis, etc.). És per això que és essencial que l’alumne disposi de la seva agenda personal, la tingui convenientment actualitzada i tant l’alumne com les famílies la consultin regularment.

Calendari específic de 4t d’ESO

S’hi programen els esdeveniments que afecten en particular a les famílies i als alumnes de 4t d’ESO (exàmens, lliurament de treballs destacats, sortides i altres activitats extraescolars, projecte de recerca, etc.). En aquest calendari de 4t d’ESO també apareixen automàticament els esdeveniments del calendari general de Famílies, de manera que un alumne de 4t d’ESO pot consultar només el calendari específic de seu curs per a obtenir tota la informació que necessita. Cal tenir en compte, però, que en aquests calendaris no es programen totes les activitats d’aula (deures de casa, exercicis, etc.). És per això que és essencial que l’alumne disposi de la seva agenda personal, la tingui convenientment actualitzada i tant l’alumne com les famílies la consultin regularment.