Narinan 2018

Benvolguts,
El motiu d’aquest escrit és informar-vos de la celebració de la tradicional caminada nocturna entre els pobles dels alumnes que cursen els seus estudis al nostre centre (Portbou, Colera, Llançà, Port de la Selva i Selva de Mar). L’activitat es durà a terme durant la… Llegeix més»

Concurs fotografia matemàtica

CONCURS FOTOGRAFIA MATEMÀTICA CURS 2017-18
Bases del concurs

• Les fotografies han de ser extretes del món quotidià que us envolta i han d’estar relacionades amb el món de les Matemàtiques.
  • Cada fotografia ha de portar un títol relacionat amb l’àmbit de les matemàtiques.
  • Cada alumne/a pot… Llegeix més»

Jornada de portes obertes

Benvolgudes famílies,
el proper dimecres 21 de març a les 18.30h farem la jornada de portes obertes per a les famílies i l’alumnat que ha de començar 1r d’ESO el curs 2018-2019.
La jornada consistirà en una xerrada informativa per a les famílies i una visita a… Llegeix més»