XIV Fòrum de Treballs de Recerca

Aquest matí s’ha celebrat el XIV Fòrum de Treballs de Recerca de l’Alt Empordà que enguany ha tingut lloc a l’institut Cap Norfeu de Roses.

Aquest acte acadèmic pretén fer un reconeixement als millors treballs presentats per l’alumnat de tots els centres de la comarca i, alhora, permetre un espai de trobada entre alumnes, professors i famílies per poder compartir tots plegats la satisfacció per la feina ben feta.

Des del nostre centre han exposat el seu Treball de Recerca els alumnes Ona Matarín – La lutte contre la mort i Xavi Leo – Connexions cerveau-corps.  Tots dos han realitzat un gran TdR i l’han defensat molt bé davant de professors, companys i famílies.

Moltes felicitats per la feina ben feta!