Beques per a ensenyaments postobligatoris

Us comuniquem que el Ministeri d’Educació i Formació Professional ha avançat, com el curs passat, la convocatòria de beques i ajuts de caràcter general per a l’alumnat que cursa ensenyaments postobligatoris, corresponent al curs 2024-2025, amb l’objectiu que els alumnes puguin saber si tindran beca o no abans de començar el nou curs. El termini per presentar les sol·licituds finalitza el 10 de maig de 2024 a les 15h.

És important que els alumnes sol·licitin la beca dins d’aquest termini, encara que no sàpiguen què estudiaran o en quin centre. Cal que indiquin, a la sol·licitud, quins ensenyaments preveuen cursar el curs vinent i en quin centre; posteriorment, cap al mes de setembre, podran accedir de nou al tràmit i fer-hi les modificacions de dades acadèmiques o personals (adreça, canvi de compte corrent, etc.) que calgui.

Adjuntem els enllaços directes de diferents pàgines web on hi ha la informació completa i com fer la sol·licitud:

Des de l’Oficina Jove de l’Alt Empordà us faciliten el Servei d’Acompanyament al Tràmit de beques per estudis postobligatoris amb la finalitat de facilitar el tràmit a tots els joves de la comarca que vulguin realitzar-lo.

Per poder demanar informació i/o assessorament haureu de:

• Trucar al 972 67 37 28
  • Enviar un WhatsApp o trucar al 661 882 616