Consell escolar

Corresponen al consell escolar les funcions següents:

• Participar en l’aprovació del projecte educatiu i les seves modificacions. El consell escolar ha de ser consultat pel director de manera preceptiva per valorar la proposta del projecte educatiu i manifestar el seu suport amb una majoria de les tres cinquenes parts dels membres.
  • Participar en l’aprovació de la programació general anual, de les normes de funcionament i de la gestió econòmica del centre. El consell escolar ha de ser consultat de manera preceptiva per valorar cada una de les propostes i manifestar el seu suport per majoria simple dels membres.
  • Avaluar l’aplicació del projecte educatiu i de les seves modificacions així com de la resta de documents de gestió del centre.
  • Aprovar les propostes d’acords de coresponsabilitat, convenis i altres acords de col·laboració del centre amb entitats i institucions.
  • Intervenir en el procediment d’admissió d’alumnes.
  • Participar en el procediment de selecció i en la proposta de cessament del director o directora.
  • Intervenir en la resolució dels conflictes i, si escau, revisar les sancions als alumnes.
  • Aprovar les directrius per a la programació d’activitats escolars complementàries i d’activitats extraescolars, i avaluar-ne el desenvolupament.
  • Participar en les anàlisis i les avaluacions del funcionament general del centre i conèixer l’evolució del rendiment escolar.
  • Aprovar els criteris de col·laboració amb altres centres i amb l’entorn.
  • Qualsevol altre que li sigui atribuïda per les normes legals o reglamentàries.

• Joan Manel Martos

Cap d’estudis

• Marcos Orozco

Representant de l’Ajuntament

• Núria Escarpenter

Representants del professorat

• Mònica Bardera
  • Lurdes Gazapo
  • Marta Icart
  • Rocío del Pino
Representants de l’alumnat

• Manuela Ávila
  • Pau Melero
  • Gael Rodríguez

Representants dels pares i mares

• Raquel Carrera
  • Saray Catalán
  • Honorat Sabater

Representant de l’AMPA

• Núria Arrufat

Representant del PAS

• Eva Cordón

Secretari

• Lluís Sabater

Més informació sobre el Consell escolar al web del departament.