Consell de Delegats

Per tal d’afavorir la participació dels alumnes i implicar-los de manera directa en les decisions del centre, es constitueix el Consell de Delegats que estarà format per el delegat o delegada i el sotsdelegat o sotsdelegada de cada grup classe i els representants electes dels alumnes en el Consell Escolar.

Es reunirà al menys un cop per trimestre i dues setmanes abans de les reunions de Consell Escolar. El Consell de Delegats també es podrà reunir de forma extraordinària, sempre que la meitat més un dels/de les delegats/des ho sol·licitin.

Les convocatòries del Consell de Delegats tindran una antelació mínima de 24h. Si s’escau, i en una situació d’urgència es podrà convocar de forma immediata

L’hora i el lloc de les reunions es decidirà d’acord amb la Direcció de l’Institut i sempre que no afecti el normal desenvolupament de les activitats pròpies del centre, preferiblement a les hores d’esbarjo o en hores de tutoria.

El Consell de Delegats elegirà un president o presidenta i un secretari o secretaria que hauran de convocar les reunions i aixecar acta dels acords presos. El president o presidenta i el secretari o secretaria s’elegiran per majoria d’entre els/les alumnes que formin part del CE.

A les reunions del Consell de Delegats hi assistirà un membre de l’equip directiu que en tindrà veu però no podrà votar i col·laborarà com a moderador dels debats.