L’Institut

L’Institut Vall de Llémena va obrir les seves portes el curs 2014-2015 amb la voluntat de ser un centre de qualitat a la recerca de l’excel·lència, innovador i obert a la comunitat educativa. Aquesta voluntat ve avalada pel nostre projecte pedagògic i l’equip de professorat que el durà a terme, amb la complicitat, col·laboració i participació de les famílies i les institucions municipals.

El nostre objectiu és promoure la formació integral dels alumnes a través de l’esforç i l’autonomia personal a fi que esdevinguin ciutadans responsables, compromesos, crítics, actius envers la societat i oberts al món.

Per aconseguir-ho, el nostre projecte educatiu està dirigit a potenciar el desenvolupament de les habilitats comunicatives i les competències científiques, socials, artístiques i participatives de l’alumnat, promou l’ús de la tecnologia digital per afavorir l’èxit i l’excel·lència en els resultats a partir del desenvolupament de les potencialitats de cada alumne.

Volem ser un centre arrelat a la població, estretament lligat a la Vall del Llémena, al seu entorn social, natural i cultural desenvolupant i aplicant un model estructurat i coherent que incentivi i faciliti la participació de tota la comunitat en el procés educatiu dels nostres joves.