ACTIVITAT DE TALL I CONFECCIÓ

Hem iniciat el curs acollint a l’Institut un nombrós grup de dones, del barri de la Mina, amb una activitat de tall i confecció que els permet trobar espais propis i únics per compartir, donar-se temps per a elles, desenvolupant les seves habilitats, a més de ser una sortida laboral que possibilita la conciliació.

María Torres, dissenyadora de moda, és la seva professora, i amb ella hi col·laboren la Paqui Perona, com a coordinadora referent comunitària de projectes i la Verònica Roldán, orientadora formativa i laboral, de l’entitat SURT.

Moltes d’aquestes dones són mares dels nostres alumnes i estan molt contentes de fer aquesta activitat i de poder fer-la a l’Institut Escola. Estem encantats que hagin pensat en el nostre Centre i de tenir-les entre nosaltres perquè també treballem per la igualtat d’oportunitats i pel barri de la Mina.