A l’Institut Escola estem per la igualtat d’oportunitats: oferim els estudis d’infantil, primària, ESO, els Cicles Formatius  de Grau Mitjà (més informació) d’Activitats Comercials i d’Electromecànica de Vehicles Automòbils, i el Cicle de Grau Superior de Transport i Logística. A més, oferim també el Programa de Formació i Inserció (PFI) (més informació) amb dos itineraris formatius. Consulteu al Menú la nostra oferta d’activitats extraescolars.
Informa-te’n clicant al cartell

El 21 de març celebrem la Milla de la Mina, una cursa popular pels carrers del barri. Clica al cartell perquè se n’obri el formulari d’inscripció. Consulteu-ne el reglament clicant AQUÍ.

LA MILLA DE LA MINA

L’alumnat de 2n d’ESO de l’Institut Escola la Mina organitzem la 4a Milla de la Mina. Està dins el nostre projecte de vida saludable. La cursa serà el dijous 21 de març de 2024. La Milla és una cursa popular d’1,6 quilometres de distància. Començarà davant del nostre Institut, al carrer Ramon Llull 450-458. Tot i que les curses comencen a les 11.00 hores, heu d’estar-hi una hora abans. Hi ha quatre categories: 5è i 6è de primària, tot l’ESO, majors de 16 anys i veterans/es. Amb aquest horari:

5è i 6è de primària: 11.00 hores

Tot l’ESO: 11.20 hores

Majors de 16 anys i veterans/e: 11.40 hores

Fem la Milla per la millora de la nostra i la vostra salut. Per posar en pràctica els nostres valors d’equitat i inclusió, i passar un dia divertit i saludable per a tota la gent del barri. Al final de la cursa donarem als participants de la Milla de la Mina una peça de fruita i una ampolla d’aigua. La indumentària que heu de portar ha de ser còmoda i esportiva. No cal preparació específica per a la Milla perquè pots fer-la corrent però també caminant. Com inscriure’s a la Milla de la Mina? Hi ha tres formes de fer-ho: primera, clicant al QR del cartell; segona, entrant a la nostra web (ielamina.cat) i clicant al cartell, i la tercera és fer-ho personalment el dia de la cursa.

L’alumnat hem treballat molt en equip, i ens ho hem estem passant molt bé perquè ens sentim útils. Hem fet moltes coses diferents: hem sortit del Centre a fer exposicions orals a d’altres centres, hem demanat permisos per a l’Ajuntament, per a la policia local, per a l’ambulància, hem elaborat el cartell de la cursa… Si tu també vols passar una estona divertida, anima’t a venir a la nostra Milla!

Alumnat de 2n d’ESO

PLA DE COEDUCACIÓ

Després d’engegar motors i de definir-ne les línies principals durant tot el curs passat, el Pla de Coeducació ja és una realitat. La seva intenció és donar a l’alumnat una visió del món que compta amb totes les persones per a construir un model de ciutadania. El pla es va presentar durant el primer trimestre a tot el Claustre i ha estat aprovat pel Consell Escolar. El dia 30 de novembre, la principal responsable del pla, la professora Irene Sabata, en va parlar al programa El Segundo Café de Ràdio La Mina. Per a saber-ne la fonamentació, els seus objectius i les accions concretes que s’han de fer, consulteu la presentació del pla clicant en aquest logo que va elaborar l’alumna d’ESO Malena Clavería. Si voleu consultar el pla sencer, aneu a aquest ENLLAÇ.