Instal·lacions

FOTO ESCOLAFOTO INSTITUT-2 PEQ

Estem ubicats en dos edificis, el de primària, a la Rambla de la Mina, 36 , i el de secundària i estudis postobligatoris, al carrer de Ramon Llull, 450-458, al barri de la Mina de Sant Adrià de Besòs.

Tots dos edificis són de construcció recent. Estan degudament equipats, tant pel que fa les darreres tecnologies a l’aula com pel que fa a les instal·lacions esportives i d’altres aules específiques, com poden ser les aules de tecnologia, laboratoris, aula de música o la biblioteca escolar.

A més dels estudis obligatoris, oferim el Cicle Formatiu de Grau Mitjà d’Electromecànica de Vehicles Automòbils, el Cicle Formatiu de Grau Mitjà d’Activitats Comercials i el Cicle Formatiu de Grau Superior de Transport i Logística. A l’edifici de l’Institut disposem de dos tallers de mecànica, d’un d’electromecànica, d’una aula polivalent i de tres aules d’informàtica.