Projecte Lingüístic de Centre

Elaborat durant el curs 2019-2020, el projecte lingüístic de l’Institut Escola La Mina, com a part del projecte educatiu de Centre, té com a objectiu principal aconseguir que tot l’alumnat, que té el castellà com a llengua primera, acabi l’escolarització obligatòria sent competent en català, en un context d’educació plurilingüe que afavoreixi la interculturalitat. És per això que disposem d’una aula d’acollida tant a primària com a secundària. El català ha de ser al centre de l’aprenentatge: com a instrument fonamental per al desenvolupament personal, social, acadèmic i professional de l’alumnat, ja que considerem que el coneixement de la llengua catalana garantirà la igualtat d’oportunitats de tot l’alumnat. Aquest projecte lingüístic engloba totes les etapes educatives del Centre.

PROJECTE LINGÜÍSTIC DE CENTRE