HEM ANAT AL TIBIDABO

Diversos integrants de la nostra comunitat educativa van anar en autocar el dimecres dia 13 de juny al parc d’atraccions del Tibidabo. El grup d’alumnes de 6è, comandats pels seus mestres, el Carlos Recatalà i la Maria Gresa, el grup d’alumnes premiats per la seva constància de l’ESO, juntament amb la professora de català Lídia Crespo, el TIS de l’Institut, en Manel López, i el coordinador pedagògic de secundària, l’Agustí Clua, a més de diversos familiars de l’alumnat de 6è, van gaudir junts i al màxim d’un dia esplendorós.