Cicle formatiu de grau mitjà d’estètica i bellesa

El Cicle formatiu de grau mitjà d’Estètica i bellesa forma esteticistes reconeguts als millors centres d’estètica de Barcelona i rodalies. La nostra formació es recolza en àmplies instaŀlacions i en el contacte permanent amb empreses i altres entitats on es desenvolupen activitats pràctiques.

Així, comptem, entre d’altres, amb instaŀlacions com:

• 3 tallers amb lliteres per a tractaments de depilació i d’higiene corporal i facial
  • 1 taller de decoració d’ungles, tant naturals com artificialsdesfilada1
  • 1 taller de maquillatge

Pel que fa al contacte amb empreses i entitats, fem visites periòdiques a empreses subministradores del sector, on l’alumnat pot conèixer els productes i tractaments més nous. Es fan sessions pràctiques, col·laborant amb diferents entitats, i s’atén a públic també a l’Institut, perquè l’alumnat pugui treballar en les condicions en què es trobaran quan s’incorporin al mercat de treball.

En el moment de la preinscripció cal triar la preferència per l’horari de matí o de tarda.

La documentació oficial dels continguts del cicle la podeu trobar al web del Departament d’Ensenyament.

Veure les Notícies d’Estètica.