Preinscripció curs 2017/18

Des del 23 de març al 4 d’abril (ambdós inclosos) s’obre el període de preinscripció pel curs 2017/18.preincripcio-17-18

Tots els alumnes que vulguin cursar amb nosaltres l’ESO el proper curs 2017/18 cal que facin la preinscripció dins del termini fixat.

L’ordre de presentació de la sol·licitud no influeix a l’hora d’assignar places.

Recordem als alumnes que provenen de les escoles adscrites (Escola Catalunya, Escola Creu Alta i Escola Ribatallada) que també han de fer la preinscripció. De no fer-ho s’entendrà que renuncien a la plaça.

• Horari de secretaria

• De dilluns a divendres de 9:00h a 14:00h
    • Dilluns i dimecres també de 15:00h a 17:00h

Tota la informació també la teniu a la web del Departament d’Enseyament.

Davant possibles errors en la informació publicada a la nostra web, prevaldrà la publicada pel Departament d’Ensenyament.

Exposició instruments 2ESO – Projecte INTEGRA

cartell-exposicio-projecte-integra-2 cartell-exposicio-projecte-integra-3 cartell-exposicio-projecte-integra-1

En el marc del projecte Integra, l’alumnat de 2n d’ESO ha treballat la Creació i Comprensió del So Acústic, des d’un enfoc multidisciplinar (tecnologia, música, experimentals, anglès,…). Al llarg dels dos primers trimestres els alumnes han construït i estudiat el so d’instruments musicals.

Amb l’objectiu de compartir el que han après, es farà una exposició amb instruments que els alumnes han construït i estudiat. L’exposició estarà oberta a la resta d’alumnat del centre i als familiars que us hi vulgueu afegir. L’horari d’accés serà de 10:30 a 12:30 el dijous 23/03/17, i tindrà lloc al gimnàs del centre.

Els cartells mostrats són els que han preparat l’alumnat de 2n d’ESO per l’ocasió.

Professorat Projecte Integra

Portes obertes ESO

El proper 22 de febrer de 2017 l’Institut Vallès organitza la jornada de portes obertes de l’ESO.

Processed with MOLDIV

Per a la bona organització de la jornada es prega venir a l’hora de la convocatòria:

• 17:00h es convoca les famílies dels alumnes de l’Escola Catalunya.
  • 18:00h es convoca les famílies de l’Escola Creu Alta, de l’Escola Ribatallada i d’altres centres.

És recomanable que les famílies d’escoles adscrites vinguin sense els fills/es perquè els alumnes de 6è de les escoles adscrites ja faran o han fet la visita a l’Institut amb les seves escoles corresponents.

Us hi esperem!!

(Per a qualsevol consulta estem a la vostra disposició: 93.725.08.88)

RECICLA I SEGUEIX EL CICLE!

Els alumnes de 2n de batxillerat artístic, dins la matèria de Cultura audiovisual, han creat un video per conscienciar a tot l’alumnat del nostre centre de la importància del reciclatge, i aquest ha estat el resultat: