PRIMER PREMI a les Olimpíades d’Economia 2024

Ens plau comunicar‐vos que un alumne del nostre institut,  en Jan Expósito, ha obtingut el Primer Premi de la Fase Local de l’Olimpíada d’Economia de la Facultat d’Economia i Empresa de la UAB que va tenir lloc el passat 21 de març.

En nom de tot l’institut el volem felicitar pel resultat obtingut!

El premi obtingut per ara equival al 100% de gratuïtat de la matrícula universitària del primer curs (per estudis d’economia) i una tauleta.

D’altra banda, durant els dies 19, 20 i 21 de juny participarà en la Fase Nacional, a la Universitat de la Rioja, a Logroño, i li desitgem els millors dels resultats.

S’ha de destacar igualment, que els altres dos alumnes que també es van presentar, en Arnau Forcelledo i en Joan Emili Bergadà, es van posicionar en 6è i 10è lloc respectivament, de tot l’alumnat presentat, tant de centres públics com privats. Enhorabona!!