Conveni ESDi

Institut Vallès i ESDi hem signat un conveni de col·laboració que aportarà una sèrie d’avantatges als alumnes del nostre institut:

• Programar algunes visites presencials a l’ESDi per apropar els alumnes de l’Institut al món del disseny i que aquests puguin visitar les instal·lacions i tallers in situ.
  • Realitzar tallers o sessió a mida pels projectes que els alumnes de l’Institut desenvolupen en les seves assignatures d’art o disseny al batxillerat.
  • Facilitar equipaments per algun projecte puntual que desenvolupin, com per exemple la utilització del plató, imprimir o tallar una maqueta.
  • Assessorar puntualment als alumnes en el Projecte de Recerca de batxillerat en les temàtiques de disseny o art.
  • Convidar-los a activitats que organitza l’ESDi com les desfilades i facilitar que puguin ajudar per viure les desfilades de moda des de dins.