“Un instituto caribeño, un collège méditérranéen”

Des de la matèria de Francès estem tornant a dur a terme nous projectes de col·laboració amb instituts d’altres països. Per segon curs consecutiu, el Collège Gaston Calmet és un dels nostres “partenaires”. Aquest institut es troba en la petita illa caribenya de Marie-Galante, a l’arxipèlag de la Guadalupe, que és territori francès. A més a més de realitzar activitats conjuntes entre la nostra classe de 3er d’ESO i les seves classes de 4rt i 3er, ells estan planejant amb molt esforç i il·lusió una visita a Barcelona per poder trobar-nos en persona.
El professor responsable de la banda francesa del projecte ha creat una pàgina que inclou uns vídeos on explica quin és el seu projecte, com l’organitzen i com l’estan finançant, i des d’aquí la compartim amb tots vosaltres, esperant la seva visita.
À bientôt!