Preinscripció Batxillerat

Us informem que la preinscripció escolar per Batxillerat serà entre el 27 de maig i el 3 de juny.

Si voleu importar les dates a Google Calendar, feu clic a la icona següent:

Informació general

• Oferta inicial de places escolars: 21 de maig de 2020
  • Presentació de sol·licituds: del 27 de maig al 3 de juny de 2020, ambdós inclosos
  • Presentació de documentació: fins al 4 de juny de 2020
Documentació i criteris de prioritat
Preinscripció

Accés a la Preinscripció

Sol·licitud electrònica

Cal identificar-se mitjançant un certificat digital, com per exemple el DNI electrònic, o el sistema alternatiu d’identificació idCAT Mòbil, i el número d’identificació de l’alumne/a amb el qual consta al Registre d’Alumnes de Catalunya (RALC).
El tràmit de presentació de la sol·licitud electrònica s’acaba amb l’enviament del formulari i no s’ha de presentar cap còpia al centre.

Sol·licitud

El tràmit de presentació de la sol·licitud amb suport informàtic s’acaba amb l’enviament per correu electrònic a institut@isantfeliu.net del resguard acompanyat de la documentació acreditativa corresponent, escanejada o fotografiada per les dues cares, a la bústia electrònica oficial del centre demanat en primera opció dins el termini establert per presentar la documentació.

En els casos excepcionals en què no es pugui enviar per correu electrònic, els centres hauran d’organitzar la presentació del resguard de sol·licitud i/o la documentació assignant una cita prèvia per a l’accés al centre. La informació per poder sol·licitar la cita prèvia es pot consultar al web del centre corresponent.

Accés al formulari de tria de matèries de modalitat

Oferta educativa – Mapa escolar

Consulta de resultats