FESCOOP

Durant el primer trimestre d’aquest curs diferents grups d’alumnes de l’Institut han participat en el Concurs de Creació de Cooperatives, organitzat per l’empresa APOSTA, amb el suport del Departament d’Empresa i Ocupació de la Generalitat de Catalunya, el Servei d’Ocupació de Catalunya i el Fons… Llegeix més»

POSTAL DE NADAL

Els alumnes de 1r d’ESO, dintre de la matèria de Visual i Plàstica han realitzat les postals de Nadal. Aquestes postals seran presentades a concurs i una d’elles serà escollida per ser la targeta nadalenca que l’institut farà arribar com cada any a tots els… Llegeix més»

MARATÓ DE PUNTS

Aquest mes de novembre posem en marxa la segona edició del concurs anual “Marató de punts”. El concurs consisteix a atorgar a cada grup d’ESO una sèrie de punts en forma de boles de colors, que… Llegeix més»

RAID

Els alumnes de segon de batxillerat que fem el crèdit d’ampliació d’Educació Física, vam realitzar una excursió el 20 i 21 d’octubre amb la finalitat de fer aproximadament entre 80 i 90 km en bicicleta i… Llegeix més»

SALUTACIÓ

Benvolguts i benvolgudes,

Estrenem web del centre, millor dit, estrenem format, perquè de web, a l’institut Rafael Campalans ja en teníem fa temps. I n’estem contents. Ens sembla que hem millorat bastant la imatge i hem passat… Llegeix més»

FAMÍLIA – ESCOLA

Una de les línies estratègiques del Govern de la Generalitat de Catalunya és promoure la implicació de la família en el seguiment de l’evolució acadèmica i personal dels seus fills.És en aquest marc que el Departament… Llegeix més»