FESCOOP

Durant el primer trimestre d’aquest curs diferents grups d’alumnes de l’Institut han participat en el Concurs de Creació de Cooperatives, organitzat per l’empresa APOSTA, amb el suport del Departament d’Empresa i Ocupació de la Generalitat de Catalunya, el Servei d’Ocupació de Catalunya i el Fons Social de la Unió Europea.
Els tres grups d’alumnes de Cicle Formatiu de Grau Mitjà de 2n curs han quedat finalistes i un d’ells ha guanyat el primer premi: Millor Producte (Font Nova SCCL).Els alumnes guanyadors han estat: Núria Expósito Noguer, David Masferrer Tomàs i LLuís Crous Puig.
Un altre grup d’alumnes de 4t d’ESO (Víctor Alves Coelho, Aitor Sánchez Fontrodona, Pol Sureda Lloret i Eshak Jaatit) han rebut el Premi al Millor Producte (Product Change SCCL).
El passat divendres, 16 de desembre, aquests alumnes, acompanyants per les professores amb qui han desenvolupat els projectes cooperatius (Anna Maria Serrats i Montserrat Puig) i la directora del centre (Roser Sidera) van anar a Barcelona a recollir els premis: un diploma per als alumnes finalistes i un diploma i un Eeepod per cadascun dels alumnes guanyadors.