Relats que Pinten Bé

Estem molt orgullosos d’anunciar que l’Aleix Mach de 1r ESO, en Martí Segura de 4t ESO i l’Anna Coma de 2n de batxillerat han estat guardonats amb el primer premi del concurs de Relats que Pinten Bé, organitzat per la Diputació de Girona i dotat… Llegeix més»

Sortida de Geologia

El passat dimecres 20 de maig els alumnes de Biologia i Geologia de 4t ESO van realitzar un itinerari geològic per Banyoles. Durant el recorregut amb bicicleta van poder visitar diferents afloraments de materials sedimentaris ( les margues de Bora Calenta i el travertí de… Llegeix més»