XIV Certamen literari en llengües d’origen

El passat 31 de maig, les alumnes Laura Sánchez Blanco de primer de batxillerat i Arshdeep Kaur de segon de batxillerat van recollir el premi del XIV Certamen literari en llengües d’origen que organitza els Amics UNESCO Barcelona. El certamen està adreçat a tots els infants i adolescents de Catalunya amb la voluntat d’ajudar a conèixer, respectar i valorar la diversitat cultural i lingüística de l’alumnat de les nostres escoles.

Sempre irritada d’Arshdeep Kaur, escrita en hindi, va guanyar el segon premi de llengües no comunitàries i Quan s’acaba el temps de Laura Sánchez Blanco, en català, el segon premi de llengües comunitàries.