1. Teresa Aymerich Gimeno

Benvolgut/da membre del centre residencial d’acció educativa d’Olot

Em dic Teresa Aymerich, sóc una alumna de batxillerat científic de l’escola jesús Maria Sant Andreu, el meu treball de recerca, la importància del vincle amb una figura d’aferrament, requereix d’una part pràctica que vull basar en entrevistes i enquestes ja que l’observació participant m’ha estat vetada degut a la pandèmia.

Per a poder-ho fer estic buscant centres que em permetin dur a terme algunes entrevistes amb els treballadors del lloc. Les preguntes són en relació al comportament dels nens amb que tracten, sóc conscient que es un tema delicat i que ara precisament no deu ser el millor moment degut a tot el que està passant, per tant entendre que no pugeu ser entrevistats. Per això he fet un qüestionari que resumeix el que vull preguntar en l’entrevista per a aquells que sentin interès però no tinguin temps, us deixo l’enllaç per si el podeu enviar als educadors, psicòlegs… del centre.

En el cas de que hi hagi interès, respectaré les condicions que se’m imposin, així com no gravar la veu. Les entrevistes podran ser virtuals, per trucada o presencials, també puc enviar les preguntes per correu i que em siguin respostes mitjançant aquest.
    El meu correu: Teresa.aymerich2014@gmail.com
    Moltes gràcies per la vostra participació.

Teresa