Projecte Rossinyol. Aula d’acollida.

El passat dissabte 25 de novembre va tenir lloc la presentació del projecte Rossinyol a l’Ideal-OJG, en el qual participen dos alumnes de l’Aula d’Acollida del nostre institut. Després de trencar el gel amb un joc per conèixer les diferents parelles, un esmorzar va afavorir la conversa entre els participants.
El projecte Rossinyol relaciona estudiants de la Universitat de Girona amb alumnes estrangers de diversos centres educatius per realitzar tot tipus d’activitats i, així, realitzar un intercanvi de cultures que afavoreixi el coneixement de totes les parts.