Creences i religions. Llibertat, diversitat i conflicte.

Els alumnes d’ESO que cursen la matèria de cultura religiosa han visitat l’exposició del Museu dels Sants “Creences i religions. Llibertat, diversitat i conflicte”.

Han participat de l’activitat que el museu ha ofert; primer, a través d’una dinàmica basada en el pensament visual i després, a l’exposició on, a través d’objectes, testimonis i cites, van poder explorar les pròpies creences en el sentit més ampli per reflexionar sobre com es veuen i com es viuen.

Tant en la xerrada com en la visita a l’exposició, es tractaren les religions com diferents camins d’un mateix viatge a la recerca de sentit. No es pretenia donar respostes, sinó convidar l’alumnat a valorar la diferència, facilitant el diàleg i convidant a obrir-se al món divers en què vivim amb mirada curiosa.