Uns 400 alumnes van participar en una cursa solidària

Aproximadament 400 alumnes d’ESO, batxillerat i cicles formatius van participar en la cursa solidària proposada per l’ONG Save The Children. L’objectiu d’aquesta cursa ha estat recaptar diners per a les necessitats dels infants d’Etiòpia.

El divendres 23 de febrer de 8:30 del matí a 15:00 del migdia es varen fer diferents curses solidàries amb les quals s’intentava recaptar el màxim per quilòmetre corregut o caminat. El fet es que per cada quilòmetre corregut els patrocinadors dels diferents participants havien de donar la quantitat acordada. Els diners recaptats per l’Institut sumen la quantitat de 1.132,70€.

El recorregut s’iniciava a la Serra, es dirigia cap al Mas de Carlons, el camí de l’Espluga per retornar a l’institut. En total, els atletes podien fer 3,3km. Alguns alumnes van poder repetir el trajecte. El suport tècnic de la cursa estava constituït per alumnes de 3r d’ESO.