II Curs d’esquí/snowboard

noticia_18_1_17

La setmana passada els alumnes de 1r de CFGS AAFE van realitzar el II Curs d’esquí i snowboard a les pistes de Vallnord d’Andorra. Aquesta activitat es troba emmarcada dins de la programació del cicle.

Com ja es va fer el curs passat, per abaratir despeses i potenciar les relacions socials, el curs es va fer de forma conjunta amb l’alumnat d’ESO i BAT de l’INS Pons d’Icart de Tarragona.

Aquest any i obligats pel mal temps que vam tenir durant el primer dia, vam realitzar una ruta amb raquetes de neu per La Massana, on vam poder gaudir d’una neu ideal per fer aquest tipus d’activitat.

La resta de dies vam poder aprofitar l’estat de la neu per treure el màxim profit dels monitors especialitzats i de les pròpies pistes i instal·lacions.

Al finalitzar la setmana, vam fer una visita a Caldea per recuperar el cos i poder encarar el darrer dia amb les piles totalment carregades.

A part de treballar els aspectes tècnics de l’equí i del snowboard, els alumnes del cicle van haver de preparar una actuació ‘improvisada’ davant dels alumnes i professors dels dos centres.

Doneu un cop d’ull al següent vídeo que recull els millors moments de la setmana!!: 😉

Us animem a que gaudiu de la muntanya, la neu i de l’esport!!!!

Departament d’EF