Reconeixement als millors alumnes del curs 15/16

noticia2_4_11_16

El darrer divendres d’aquest octubre, al Saló de plens de l’Ajuntament de Reus, ha tingut lloc el reconeixement municipal a l’alumnat de cada un dels centres educatius de secundària de la ciutat que ha obtingut les millors qualificacions en les darreres proves de les PAU, de BAT, d’FP i d’ESO del curs escolar 2015-2016, que en el cas del Josep Tapiró han estat:

ESO: Paula Anglès i Imane Boussof
BAT i PAU: Andrea Martos
FP: Rachida Moujane

Amb la celebració d’aquest acte, presidit per la Regidora d’Ensenyament i l’Alcalde, la corporació municipal
vol reconèixer la voluntat d’aprendre i l’esforç del treball de l’alumnat excel·lent de Reus, per la qual cosa hi han
estat convidats els nois i noies i les seves famílies.

Tots els guardonats, han rebut un diploma i un obsequi de mans d’una nodrida representació de regidores i regidors dels diferents grups polítics.

Moltes felicitats a tots!