Com fer el retorn i la nova comanda dels llibres de text

Aquest curs l’AMPA, conjuntament amb el centre, i amb l’aprovació del Consell Escolar, continuarà oferint el Projecte de Reutilització de llibres de text amb l’empresa IDDINK. Els avantatges que ofereix són, en resum:

• Estalvi del 55% respecte el PVP en l’adquisició dels llibres reutilitzables (ecoBooks*).

*Els ecoBooks de noves edicions seran nous a estrenar i amb el mateix estalvi! Aquest proper curs està previst per la majoria de llibres de 2n i 4t ESO.

• Comanda unificada amb sistema flexible: es pot triar comprar llibres nous, reutilitzables, de lectura, quotes, dossiers, material de papereria, etc.
  • Les comandes es lliuraran a domicili a partir de la tercera setmana d’agost.

PROCEDIMENT PER FER LA COMANDA

Prèviament, l’alumnat que el 2015-16 ha cursat 1r o 3r ESO i ha participat en la reutilització ha de retornar els llibres el dia 8 de juliol, de 10 a 12 h, a l’institut. L’empresa Iddink gestionarà aquesta recollida. És indispensable portar l’albarà de devolució, que lliurarà el tutor/a juntament amb el butlletí de notes.

• Al web d’Iddink (www.iddink.cat)
  • Per telèfon trucant al 902 565 411
  • Presencialment a l’institut Josep Tapiró (és imprescindible portar les dades bancàries per realitzar el pagament a través de targeta, transferència o domiciliació).
    • el dia 8 de juliol, només els alumnes que al juny aproven totes les assignatures, els que en tenen una de suspesa i, en alguns casos, els que en tenen dues.
      • de 10 a 11 h: comanda llibres, alumnes que faran 1r d’ESO
      • de 11 a 12 h: comanda llibres, alumnes que faran 2n d’ESO
      • de 12 a 13 h: comanda llibres, alumnes que faran 3r d’ESO
      • de 13 a 14 h. Comanda llibres, alumnes que faran 4t d’ESO
    • el dia 9 de setembre, la resta de l’alumnat que haurà estat avaluat al setembre.
      • de 10 a 14 h. Comanda llibres, alumnes que faran qualsevol nivell d’ESO.

INSTRUCCIONS COMPLEMENTÀRIES SEGONS EL NIVELL

Alumnat que cursarà 1r ESO (curs 2016-17):
  • És imprescindible assistir a la reunió informativa que tindrà lloc el dimecres, 15 de juny, a la sala polivalent de l’institut, a les 19 h.
Alumnat de 1r ESO que cursarà 2n ESO (curs 2016-17):
  • Retornar els llibres i fer la comanda del proper curs el dia que s’ha assenyalat anteriorment.
Alumnat de 2n ESO que cursarà 3r ESO (curs 2016-17):
  • Fer la comanda de llibres el dia assenyalat.
  • Durant els darrers dies de classe, a les respectives tutories de 2n, els alumnes lliuraran els llibres que han fet servir durant aquest curs 2015-16.
  • És imprescindible assistir a la reunió informativa que tindrà lloc el dimecres, 15 de juny, a la sala polivalent de l’institut, a les 18 h.
  • Alumnat de 3r ESO que cursarà 4t ESO (curs 2016-17):

LINKS DE VÍDEOS INFORMATIUS

Com tractar ecoBooks:

Com retornar els ecoBooks: