VISITA A L’INSTITUT DELS ALUMNES DE SISÈ DE PRIMÀRIA DE LES ESCOLES DOCTOR TRUETA I PAU CASALS

El passat divendres 9 de març ens van visitar els alumnes de 6è de l’escola Doctor Trueta i ahir dilluns 12 de març han vingut els alumnes de sisè de l’escola Pau Casals.

Alguns alumnes de 4t d’ESO, exalumnes de les escoles, els han acompanyat en la visita al centre i els han explicat el dia a dia en l’institut.  Han esmorzat tots junts al gimnàs, i han contestat preguntes que tenien els alumnes sobre l’ESO i l’institut.

Farem més activitats conjuntes com una gimcana esportiva i la Fira Educativa. Així aniran coneixent el centre i el pas de l’escola a l’institut serà més fàcil!

Benvinguts a l’institut!