Sortida de 1r d’ESO al Caixaforum

Ho volia dir, però… Aquest és el títol de l’obra de teatre que vam anar a veure al CaixaForum els alumnes de 1r d’ESO el passat dimecres 2 de març. Va ser un espectacle que ens va agradar molt, a més l’obra va oferir una possibilitat única: que el públic fos alhora protagonista i espectador de les situacions conflictives que es presentaven en escena. Ens vam dividir en grups de 15 persones, a cada grup hi havia un portaveu i vam haver de debatre les preguntes que ens anaven fent els actors i actrius quan acabaven les diferents escenes.

Raúl Cano Rodríguez (Alumne de 1r ESO A)

El dimecres dia 2 de març, els alumnes de 1r vam anar d’excursió al Caixaforum, a veure una obra de teatre titulada Ho volia dir, però…
Per arribar vam haver d’agafar un autobús, el qual ens va portar a Barcelona. Un cop allà vam esmorzar, descansar i, ja per fi, vam entrar al CaixaForum. Un cop a dins, dos actors ens van rebre amb un gran somriure i ens van explicar per grups en què consistia l’obra, ja que no era un espectacle normal i corrent (si és que existeixen els espectacles “normals”).
Ens van dir que a dintre ens asseuríem per grups i que cada grup tindria un portaveu. Us estareu preguntant per a què feia falta un portaveu, doncs és molt fàcil: l’obra de teatre estava dividida en petites escenes i al final de les escenes ens feien una pregunta, la qual havíem de raonar en grup durant un minut i finalment el portaveu de cada grup donava la resposta.
Sincerament, va ser molt divertit i jo crec que més d’un va reflexionar sobre alguns comportaments que tenim els adolescents.

Ruth Campón Sisó (Alumna de 1r ESO C)