Notícies de la immersió d’anglès de 2n d’ESO

Els 25 alumnes i dos professors de l’institut de Sales que participen a l’immersió lingüística en anglès a la vall de Baztan, Navarra, ja han arribat a l’alberg aquest diumenge 23/10 per passar-hi tota la setmana.  L’entorn és preciós, ara mateix fa una nit estelada i no fa gens de fred.  Tots estem bé i molt animats per iniciar les activitats demà al matí.  L’escola amb la que compartim l’estada és de Cantàbria, és una escola rural amb un total de 125 alumnes.
Anirem enviant notícies i fotos de les activitats, que, no cal dir-ho, es fan totes en anglès i prometen ser molt interessants.
Fins demà!

Aquí us deixem algunes fotografies:

Activitat

Sortida

Si voleu també podeu visitar el blog de l’estada.