ALUMNES DE CAI PREMIADES

L’institut de Sales aquest curs 2013-14 ha participat al campionat de Catalunya de Formació Professional de l’Skill (professió) a l’especialitat 41-Cures Auxiliars D’infermeria / Atenció Sociosanitària.

El campionat de Catalunya de Formació professional Catskills  té com a objectiu principal la promoció de la Formació Professional a través de la participació de l’alumnat en una competició que afegeix una motivació extra en el seu itinerari professional, així com una experiència personal enriquidora. Al mateix temps, el centre educatiu i el professorat que participa en la preparació de l’alumnat pot realitzar un intercanvi d’experiències i establir xarxes de col·laboració entre els centres i les empreses participants.

Els alumnes que han participat representant a l’Institut de Sales han sigut: Belén García Cano, Judit Hernàndez Adamuz, Tania Plaza Arjona i Victoria Sierra Pérez; com a  professores formadores Maite Borràs Ferrer i Mª Reina  Rodríguez Burch.

El campionat es va realitzar el dia 11 de juny a l’Institut Salvador Seguí de Barcelona. Es presentaren onze centres  de Formació Professional de tota Catalunya. Les proves es van desenvolupar al llarg de tot el dia, permetent demostrar els coneixements pràctics que han adquirit al llarg del curs.

L’empresa patrocinadora del campionat va ser Convatec.

Els nostres alumnes van aconseguir el tercer premi, la medalla de Bronze.

El proper 3 de juliol la consellera d’Ensenyament lliurarà les medalles als guanyadors en un acte que es realitzarà a l’Institut  Nacional d’Educació Física de Catalunya.

Donem la nostra enhorabona a les alumnes participant per la seva actitud i disponibilitat al llarg de la preparació del campionat i la realització de la prova.

Maite Borràs Ferrer
Mª Reina Rodríguez Burch.

Podeu mirar el perfil del Facebook de Catskills per a veure fotografies o més informació sobre l’esdeveniment.