Curs 2018-2019

• 1 d’octubre. Sortida d’acolliment.

• 5 d’octubre. 18.30 h. Reunió amb les famílies.

Revista Blume

Un curs més la →revista Blume ens ofereix unes instantànies de les activitats, dels projectes i de les il·lusions d’uns mesos intensos en què hem après tots de tots i hem crescut com a persones. Aquesta edició ha estat encara més… Llegeix més»

Visita al CosmoCaixa

El passat dia 19 de juny, els alumnes de 4t curs de l’ESO van fer una visita al Cosmocaixa de Barcelona. La part principal de la visita va consistir en el taller “les reaccions químiques”. Una activitat experimental on es pretén contextualitzar els aspectes més… Llegeix més»

Cooperació amb Global Humanitària

La comunitat educativa del nostre centre ha recollit durant el curs 2017-18, la quantitat de 462,43 € que s’han ingressat al compte corrent de l’ONG “Global Humanitaria”, amb la qual col·laborem des de fa anys, en diversos projectes.
En aquest enllaç podeu… Llegeix més»

Premis EduRecerca 2018

El passat divendres 15 de juny, es van lliurar el premis Edurecerca dels Treballs de Recerca de l’alumnat del Baix Llobregat. L’acte es va portar a terme a l’auditori del Palau Falguera de Sant Feliu de Llobregat.
 Enguany, l’alumne del nostre institut, l’Eduardo Calle (2nBat.B) va… Llegeix més»

Crèdit de Síntesi CFGS

El passat mes de maig, en el marc de les activitats programades del Cicle Formatiu, es va realitzar el Crèdit de Síntesi. Van ser tot un seguit d’activitats com ara l’orientació per la
muntanya, activitats diverses al mar (catamarà, pàdel surf, caiac…), escalada, via ferrada i fins
i… Llegeix més»

Visita Museu de les Matemàtiques

Els dies 22 i 30 de maig, l’alumnat de 3r d’ESO va realitzar un visita al Museu de les Matemàtiques de Catalunya a Cornellà. Una gimcana pel parc de Can Mercader i una visita al palau-museu amb un munt d’activitats didàctiques relacionades amb les matemàtiques… Llegeix més»

Comiat alumnat 2n BTX. Lliurament d’Orles

Un any més l’Institut Joaquim Blume va celebrar divendres 18 de maig la festa de comiat dels alumnes de 2n de Batxillerat.  Alumnes de 1r de batxillerat van anar conduint la vetllada que va comptar amb les actuacions musical del grup de Gospel Feelings i… Llegeix més»

Any Fabra

El govern de la Generalitat de Catalunya ha declarat any Fabra, el  2018. Durant aquest any, celebrem el centenari de la publicació de la Gramàtica Catalana i el 150è aniversari del naixement de Pompeu Fabra, figura cabdal de la gramàtica, el lèxic i l’ortografia catalana.
L’institut… Llegeix més»

Premis Treballs de Recerca (Esplugues)

Dimarts 24 d’abril va tenir lloc l’acte de lliurament de premis del 8è. Fòrum de l’Excel·lència al Treballs de Recerca de Batxillerat i el 7è. Premi Ciutat d’Esplugues de Llobregat del curs escolar 2017-18 a la Sala d’actes de l’Espai Baronda a Esplugues de Llobregat.… Llegeix més»

CFGS AAFE i el Sant Jordi 2018