Curs 2017-2018

Els alumnes de cicles a la Trobada de Jocs Populars

El passat dimecres 4 d’abril de 2018 , l’alumnat del cicle formatiu d’AAFE va participar fent de monitors a la Trobada de Jocs Populars organitzada pel Consell Esportiu del Baix Llobregat. La trobada consisteix en la realització d’un seguit de jocs populars i tradicionals dirigits… Llegeix més»

Campanya de Recollida de Roba usada i Calçat

En tornar de vacances endegarem la Campanya de recollida de roba usada i calçat en col·laboració amb GLORR Fundació.
El nostre objectiu és que la situació econòmica que pateixen les famílies no repercuteixi negativament en el desenvolupament educatiu integral dels nostres menors.
Us convidem a formar part… Llegeix més»

Proves Cangur 2018

El dijous 15 de març, un grup d’alumnes des de quart d’ESO fins a segon de Batxillerat de l’INS Joaquim Blume, vam anar a l’Espai Baronda d’Esplugues de Llobregat a fer les proves cangur de Matemàtiques.Un cop allà, vam disposar d’una hora i mitja per… Llegeix més»

Dia internacional de la dona

L’Institut s’ha afegit als actes de conscienciació i sensibilització sobre la importància del paper de les dones en tots els àmbits de la vida (familiar, professional i acadèmic) posant en valor la seva contribució social i històrica i fomentant la coeducació i igualtat de gènere.… Llegeix més»

Setmana Cultural

Durant els dies 7 i 8 de febrer, l’alumnat d’ESO i Batxillerat de l’Institut ha realitzat diferents tallers dins del marc de les Jornades Culturals. Alguns dels temes que s’han tractat han estat la problemàtica del Bullying (abordat de manera pràctica amb eines per prevenir-lo… Llegeix més»

Comunicació no verbal

Els passats 6 i 7 de febrer els alumnes del primer curs del cicle d’animació d’activitats físicoesportives van realitzar un taller de comunicació no verbal com a complement de la seva formació acadèmica.

Coneguem Esplugues

El 30 de gener, els grups de 3r de l’ESO han fet un recorregut per Esplugues per tal de veure diferents edificis i construccions, majoritàriament del segle XVIII i XIX, d’interès històric i cultural. La sortida ha estat emmarcada dins del treball de síntesi i… Llegeix més»

Activitats de Servei Comunitari

Durant els dies 15 i 16, 30 i 31 de gener, l’alumnat de 4t d’ESO A i B respectivament, ha realitzat a l’escola Garbí Pere Vergés l’activitat de servei comunitari. L’objectiu de l’experiència ha estat promoure i conscienciar l’alumnat de 4t de primària de la importància… Llegeix més»

Bàsquet: Projecte Segle XXI

El Segle XXI és un programa esportiu d’alt rendiment de la Federació Catalana de Basquetbol. Us mostrem un fragment del reportatge que Badalona televisió (teleb) va realitzar sobre aquest programa en el qual participa l’institut Joaquim Blume. Aquest informació està recollida en els primers 7 min 47 s del vídeo.

Activitat de Suport Vital Bàsic

El passat 16 de gener, els alumnes de 3r d’ESO van realitzar una activitat de Suport Vital Bàsic, Autoprotecció i Primers Auxilis.
Durant el taller els alumnes practicaren les actuacions davant una aturada cardiorespiratòria, així com les maniobres de reanimació cardiopulmonar. D’altra banda han seguit els… Llegeix més»

Teatro: La casa de Bernalda Alba

El pasado viernes 12 de enero , los alumnos y alumnas de segundo de bachillerato fueron a ver la representación teatral de la obra La casa de Bernarda Alba de Federico García Lorca al Teatraneu. Cuatro jóvenes y camaleónicas actrices interpretaron interpretaron en una peculiar… Llegeix més»