Eleccions

ELECCIONS PER A LA RENOVACIÓ PARCIAL DEL CONSELL ESCOLAR  2016
votacio
D’acord amb la normativa educativa vigent, entre el 7 de novembre  i el 22 de desembre de 2016, procedirem a la renovació de la meitat de membres del CONSELL ESCOLAR del centre.

El Consell Escolar és I’ òrgan col·legiat de participació i control en què estan representats els diferents estaments de l’escola: mestres, pares i mares, personal d’administració i serveis i ajuntament. Tots tenim
l’oportunitat de participar en aquest procés de renovació del Consell Escolar, ja sigui votant o presentant-nos com a candidats/es.

Tota la informació del procés s’anirà exposant al tauler d’anuncis de l’entrada de direcció.

Composició de membres del Consell Escolar:

· La directora del centre, que n’és la presidenta

· La cap d’estudis

· El regidor d’ educació o representant de l’Ajuntament en qui delegui

· 5 pares/mares d’alumnes, elegits entre ells. Aquest any se n’han de renovar 3

· Un/a pare/mare designat per l’AMPA

· 6 mestres elegits pel Claustre . Aquest any se n’han de renovar 3

· Un/a representant del personal d’administració i serveis (PAS)

· La secretària del centre, amb veu i sense vot

–       Comproveu que sou al cens electoral a la cartellera de dins el pavelló de direcció.

Per al sector de pares i mares  el calendari serà el següent:

–       Candidatures. Es poden presentar a direcció fins el dia 18 de novembre. Hi ha un imprès específic que podeu recollir al despatx).

Poden ser candidats els pares/mares/o tutors d'alumnes del

centre que exerceixin la pàtria potestat o la tutela legal d'aquests i

figurin en el corresponent cens electoral.

–          Les votacions es faran el divendres, 2 de desembre,
de les 8.30h a les 17h de la tarda ininterrompudament a l’interior del recinte de l’escola.